Ulotki reklamowe to metoda często wykorzystywana przez wielu biznesmenów. Sprawdza się w rozmaitych sektorach – dzięki niej możemy reklamować między innymi gastronomię, salony kosmetyczne, pożyczki, szkoły udzielające korepetycji, sklepy oraz pozostałe produkty. Oczywiście ich popularność nie wzięło się znikąd – ulotki mogą wszak okazać się naprawdę efektywną metodą umożliwiającą uzyskanie kolejnych odbiorców usługi, a zarazem ich wydruk i dystrybucja nie będzie dużym wydatkiem. Dobrze więc opowiedzieć w kilku zdaniach o tym, czym sugerować się przy szukaniu agencji, która zaprojektuje, wydrukuje oraz zapewni kolportaż ulotek.
Sposoby kolportażu ulotek
Na sukces kampanii marketingowej stosującej ulotki wpływa szczególnie metoda, jaką będą dystrybuowane. Możemy wybrać rozmaite sposoby – kolportaż ulotek na mieście lub w miejscach odwiedzanych przez ewentualnych klientów, wystawienie ulotek w specjalnych standach czy dystrybucję do skrytek na listy. Jakie są najlepsze? To zależne jest od specyfiki naszej marki oraz upodobań klientów, których chcemy zachęcić, a więc przed znalezieniem konkretnej metody dobrze zapytać fachowców. Tym bardziej, iż firmy świadczące kolportaż ulotek zajmują się pełną obsługą klienta.
Kolportaż ulotek – jak wybrać wykonawcę?
Najlepsze agencje nie tylko oferują kolportaż reklam, ale także opracowanie designu ulotek, ich wykonanie i doradztwo w temacie znalezienia najlepszej techniki dystrybucji. Szukając firmy, która zajmie się kolportażem ulotek powinniśmy bezwzględnie obejrzeć jej ofertę, t.j. wymiary drukowanych materiałów, rodzaje wykorzystywanego papieru i obszar dystrybucji. Istotne również okaże się to, jakimi kanałami możemy zlecić druk – najlepiej, jeśli wybierzemy agencję umożliwiającą zlecenie za pomocą sieci.