Jeśli interesujesz się custom publishing, koniecznie zajrzyj tu
Custom publishing związany jest z wydawaniem wszelkiego rodzaju publikacji papierowych o charakterze marketingowym. Jest to technika kompleksowej obsługi zleceń w zakresie wydawnictw papierowych. Firmy podejmują się zleceń polegających zarówno na zaplanowaniu projektu danego biuletynu, czy ulotki, ale też na kontynuacji publikowania kolejnych części istniejącego już wydawnictwa.
Custom publishing – jak wygląda w praktyce?
Agencje wydawnicze, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, public relations, wydawniczej, redakcyjnej oraz drukarni. Do wydawnictw tego typu zalicza się:
- tradycyjne magazyny papierowe,
- newslettery,
- magazyny internetowe (e-ziny),
- katalogi,
- publikacje książkowe,
Co można zyskać decydując się na custom publishing?
Cele custom publishingu związane są z marketingiem, public relations firmy oraz ogólnopojętym zwiększaniem przewagi konkurencyjnej:
- zwiększenie ilości kontraktów,
- zwiększanie lojalności,
- wzmacnianie wizerunku marki,
- efektywna komunikacji wewnętrznej z pracownikami lub innymi grupami wewnętrznymi w przedsiębiorstwie służącej: informowaniu, motywowaniu, integrowaniu, edukowaniu oraz budowaniu kultury firmowej.
Nasze dane:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]