Custom Publishing

Jeśli interesujesz się custom publishing, koniecznie zajrzyj tu

Custom publishing związany jest z wydawaniem wszelkiego rodzaju publikacji papierowych o charakterze marketingowym. Jest to technika kompleksowej obsługi zleceń w zakresie wydawnictw papierowych. Firmy podejmują się zleceń polegających zarówno na zaplanowaniu projektu danego biuletynu, czy ulotki, ale też na kontynuacji publikowania kolejnych części istniejącego już wydawnictwa.

Custom publishing – jak wygląda w praktyce?

Agencje wydawnicze, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, public relations, wydawniczej, redakcyjnej oraz drukarni. Do wydawnictw tego typu zalicza się:

  • tradycyjne magazyny papierowe,
  • newslettery,
  • magazyny internetowe (e-ziny),
  • katalogi,
  • publikacje książkowe,

Co można zyskać decydując się na custom publishing?

Cele custom publishingu związane są z marketingiem, public relations firmy oraz ogólnopojętym zwiększaniem przewagi konkurencyjnej:

  • zwiększenie ilości kontraktów,
  • zwiększanie lojalności,
  • wzmacnianie wizerunku marki,
  • efektywna komunikacji wewnętrznej z pracownikami lub innymi grupami wewnętrznymi w przedsiębiorstwie służącej: informowaniu, motywowaniu, integrowaniu, edukowaniu oraz budowaniu kultury firmowej.

Nasze dane:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]