Czy warto skorzystać z usług agencji marketingowej?

Uzyskaj rzetelną poradę specjalistów z agencji reklamowej Kraków na k-myk.pl

Kiedy prowadzi się firmę, bez względu na to czy zajmujemy się produkcją, dystrybucją czy świadczeniem usług, akcje marketingowe winny być istotnym elementem kreowania rozpoznawalności marki. Spółki oraz większe przedsiębiorstwa mogą sobie pozwolić na organizację i utrzymanie swoich działów ds. reklamy, jednak małe firmy, które z rzadka decydują się na akcje promocyjne, najczęściej poszukują pomocy u agencji reklamowych.

Agencja marketingowa zapewnia wszechstronne usługi

Agencja reklamowa to ekipa kreatywnych ludzi z wieloletnim doświadczeniem, posiadających szereg kwalifikacji z zakresu marketingu. Dzięki współpracy z zawodowcami bardzo dobrze orientującymi się zarówno w obszarze kampanii marketingowych w internecie (prowadzenie kont social media, klipy i animacje viralowe), tradycyjnych mediów, jak i grafiki użytkowej (także przygotowanie do druku), agencja marketingowa gwarantuje klientom całościową obsługę. Młode przedsiębiorstwa mogą liczyć na opracowanie pełnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i wzorami akcydensów (papier firmowy, obwoluty oraz wizytówki), a te które dysponują już własnym logo mają pewność, iż będzie ono prawidłowo użyte podczas projektowania materiałów promocyjnych – stoisk targowych, plakatów, folderów bądź billboardów. Agencja marketingowa przygotuje także przyciągające, unikatowe artykuły na stronę www zamawiającego oraz opracuje strategię interakcji z odbiorcami za pośrednictwem najpopularniejszych portali społecznościowych, jak np. Facebook, Twitter lub Instagram.

Kiedy należy zdecydować się na współpracę z agencją reklamową?

Oferta agencji reklamowej kierowana jest przede wszystkim do podmiotów, które nie posiadają własnego działu promocji. Nie znaczy to jednak, iż to jedyny model współpracy. Praca agencji częstokroć polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w firmie zespołowi zajmującemu się reklama i marketingiem. Jeśli więc nie ma on wprawy w organizacji targów, konferencji czy spotkań z klientami wymagających zazwyczaj skrupulatnego planowania, takie zadania można zlecić agencji marketingowej. Może ona również posłużyć za narzędzie wspierające tworzenie zgranego oraz kompetentnego zespołu pracowników – należy powierzyć jej przygotowanie planu kursów albo zorganizowanie wyjazdu integracyjnego. Na rynku działają dziesiątki agencji marketingowych, warto jednakże wybierać te, które gwarantują dostęp do znacznego zespołu doświadczonych ekspertów. Pozwala to na delegowanie wszystkich przedsięwzięć marketingowych jednej agencji i tym samym większą kontrolę nad integralnością kampanii i wizerunku firmy.

Nasze dane:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]