Interesuje Cię oferta Google Partnera? Wejdź na seo4.net, żeby uzyskać więcej informacji
Google AdWords jest wymieniany wśród najefektywniejszych technik pozwalających na promocję w sieci. Opiera się na proponowaniu internautom linków sponsorowanych o zawartości dostosowanej do danego wyszukiwania i może zwiększyć zyski aż o kilkadziesiąt procent, o ile kampania AdWords będzie właściwie zorganizowana. Na przekór temu, co myśli wielu czytelników, zaplanowanie wydajnej kampanii AdWords to sprawa dla doświadczonych specjalistów i bez odpowiednich kwalifikacji jest niemal niemożliwe. Dobrze zatem powierzyć to zaufanej agencji SEO. Jak ją znaleźć? Nie będzie to problemem – wystarczy tylko sprawdzić, czy konkretna firma uzyskała tytuł Google Partner.
Na czym opiera się system Google Partner?
Google Partner to program, jaki internetowy gigant przygotował, by zagwarantować klientom korzystającym z AdWords profesjonalną obsługę. Opiera się on na udzielaniu agencjom reklamowym odpowiednich porad, z którymi mogą one opracować efektywne kampanie dla swoich klientów. Żeby firma uzyskała tytuł Google Partner, jej specjaliści muszą posiadać certyfikaty Google AdWords, zaś ona sama powinna wykazać sprawność w zarządzaniu budżetami strategii. Google nadaje certyfikat Google Partner agencji SEO jedynie po dokładnym jej sprawdzeniu. Co jednak znaczy on dla klientów?
Co daje certyfikat Google Partner?
Certyfikat Google Partner świadczy o tym, iż specjaliści z danej agencji posiadają kwalifikacje, które pozwalają na wybór najlepszych taktyk podczas prowadzenia kampanii. Poprzez Google Partner zyskujemy również pewność, iż agencja, którą wybierzemy, ma dostęp do wszystkich nowości oferowanych przez sieciowego giganta, zaś jej pracownicy uczestniczą we wszystkich szkoleniach organizowanych przez Google, a także mogą korzystać z jego pomocy technicznej.
Nasze dane:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]