Produkcja filmów – wideopromocję biznesu zleć specjaliście

Często obraz jest wart więcej niż tysiąc słów – to słynne chińskie powiedzenie. Sprawdza się ono także w reklamie, która od lat stosuje wizualne środki przekazu. Zaczynano od zdjęć, jednakże razem z rozwojem techniki i wzrostem dostępu do kina, a następnie telewizji oraz internetu, z czasem zastąpiły je filmy. Obecnie spoty stanowią jeden trzonów każdej kampanii – bez względu na to, czy chodzi o reklamę nowego produktu, akcje społeczne czy też kształtowanie wizerunki marki. Tak rozległe wykorzystanie filmów promocyjnych umożliwia głównie różnorodność ich odmian, między którymi bez trudu można znaleźć tę, która będzie pasować najlepiej do danej strategii reklamowej.

Produkcja filmów – jak instytucje publiczne i firmy używają ich do reklamy?

Spoty reklamowe są najczęściej stosowanym typem produkcji filmowych, pomocnym podczas promocji marki. Doskonale kojarzymy je z ekranów telewizorów, lecz w ostatnich latach istotnym kanałem ich dystrybucji stał się też internet – raz za razem spotykamy je na portalach informacyjnych lub YouTube, dodatkowo powszechnym zabiegiem jest wyświetlanie ich na ekranach w środkach komunikacji publicznej. Trzeba napomknąć również o firmach korporacyjnych, które są znaczącą częścią strategii budowania pożądanego wizerunku firmy w oczach potencjalnych pracowników i partnerów. Istotnym gatunkiem są oprócz tego filmy promocyjne. Ich opracowanie zlecają nie tylko przedsiębiorstwa, ale także różne instytucje – m.in. te zajmujące się promowaniem fundacji, miast bądź regionów czy organizacji charytatywnych. To narzędzie przydające się wspaniale do ukazania piękna konkretnego miejsca, zaawansowania różnego rodzaju inwestycji (np. budowy obwodnic czy fabryk) lub informacji o działalności charytatywnej. Pokrewną kategorią są filmy eventowe, będące formą relacji z wielorakich wydarzeń branżowych.

Przygotowanie filmów korporacyjnych powierz profesjonalnej ekipie

Aby reklama oparta o filmy promocyjne przyniosła prognozowane wyniki, muszą one prezentować sobą wysoką jakość. Dlatego produkcję filmów warto zlecić wypróbowanej, profesjonalnej firmie. Poziom usług świadczonych przez konkretne studio przybliży nam galeria jego dotychczasowych prac. Nie bez znaczenia jest także to, z jakiego wyposażenia ono korzysta. Idzie między innymi o drony umożliwiające sfilmowanie efektownych ujęć z powietrza, praktycznie nieodzownych we współczesnych filmach korporacyjnych oraz promocyjnych.