Szkolenie RODO w e-commerce– czy warto się zapisać?

Rok 2018 zostanie zapamiętany między innymi przez wprowadzenie w życie przepisów rozporządzenia o ochronie danych osobowych. Dyrektywa unijna związana z ochroną danych osobowych okazała się przyczyną znacznego zamętu w rozmaitych sektorach. Jej konsekwencje odczuły zarówno firmy z sektora prywatnego, jak i instytucje publiczne (urzędy, przedszkola oraz szpitale). W pierwszym przypadku mowa tu zwłaszcza o sklepach internetowych i podmiotach świadczących dla nich różne usługi. Żeby uniknąć kłopotów powiązanych z niewłaściwym administrowaniem danymi, ich personel winni wziąć udział w szkoleniu RODO.

Szkolenie RODO w sklepach internetowych – dlaczego to się opłaca?

Szkolenia RODO to jedna z najlepszych metod na to, by uzyskać pewność, że dane osobowe użytkowników Twojego sklepu będą właściwie przechowywane, a Ty nie ryzykujesz nałożenia kar wymienionych w prawie unijnym. Praktyczne szkolenie z RODO w branży e-commerce pozwoli nam przystosować funkcjonowanie sklepu internetowego do nowych przepisów. W ciągu kursu partycypanci dowiadują się również, jak radzić sobie z najczęstszymi kłopotami, które w swojej pracy spotykają administratorzy danych osobowych, czyli ADO.

Szkolenie RODO w sklepach internetowych – pokazy multimedialne i case studies

Szkolenia RODO są niedługie – zwykle konieczną wiedzę można przekazać w ciągu kilkunastu godzin. Od ich uczestników nie wymaga się znacznych kwalifikacji – ogólna wiedza z zakresu ochrony danych osobowych jest wystarczająca. Kurs jest podzielony na kilka bloków, w obrębie których mają miejsce pokazy multimedialne, dyskusje nad case studies oraz odczyty specjalistów. W czasie szkoleń RODO w e-commerce znajdzie się także czas na dyskusje, podczas których prowadzący odpowiadają na pytania uczestników, rozwiewają ich wątpliwości i tym sposobem pomagają im usystematyzować zdobytą wiedzę.