System CRM

Do wielu dziedzin gospodarki zaczyna się wprowadzać innowacyjne rozwiązania. Ciężko wyobrazić sobie funkcjonowanie bez komputerów. Głównie wykorzystywane są w biznesie, dzięki temu przedsiębiorstwa funkcjonują efektywniej. Różne oprogramowanie pozwalają lepiej kierować obowiązkami w biurze, a także poprawiają kontakty z klientami. Wykorzystywany jest w tym celu system CRM. Dzięki niemu współpraca z partnerami biznesowymi nie opiera się jedynie na realizacji transakcji. Możliwość kierowania pewnymi sferami życia klientów, a także dbanie o dobrą z nimi komunikację jest zasługą m.in. systemu CRM.

CRM – na czym polega jego fenomen?

System CRM pochodzi od angielskiego wyrażenia “Customer Relationship Management”. Dotyczy zatem kierowania relacjami z konsumentami. Ważne jest by skrócić dystans między korporacją a kontrahentem. Dzięki temu kontakt jest o wiele bardziej zadowalający dla obydwu stron. Systemy CRM są bardzo elastyczne. Powinno się je wykorzystywać do identyfikacji potrzeb klienta, dopełnienia transakcji, a także podczas usługi posprzedażowej.

Nasze dane:
Baseline
ul. Łagiewnicka 33A
30-417 Kraków

Tel.: +48 (12) 311 86 45
Mob.: +48 663 366 002
E-mail: [email protected]